can not help but smile

Efter simningen (skitkul) och en låååååång stund i bastun åkte jag till Lund med Johanna, för att träffa hennes kompis Agnes och två kompisar till henne, trevligt! :) En anledning till varför jag földe med var att jag ville köpa den dära skitsnygga plåtburken som jag sett genom skyltfönstret en gång. Första gången jag var där var en måndag. De hade stängt på måndagar. Andra gången jag var där var en fredag. De hade stängt på fredagar. Sista gången jag var där var idag, och idag fanns inte burken kvar! wuuääääh! Köpte ett linne och en grön mössa istället ,som egentligen inte var så snygg. men äsch.

I samma affär stod det en äldre man som provade en jacka & mumlade om och om igen "hahahaha, den är för kort i ärmarna!" till sig själv. När det gick någon förbi honom sa han samma sak till den personen, som då skrattade tillbaka mest för att vara artig, och gick sedan snabbt där ifrån. Jag kunde inte sluta skratta så jag fick också gå där ifrån.

På vägen hem somnade vi. Att somna på bussen är så himla mysigt, det är nästan det bästa som finns. Det & Fanta exotisk. Tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0