för alltid i en vecka



inga ord, bara känslor.
varenda minut av veckan har varit galet bra, jag kan inte beskriva hur underbart det har varit! Ni skulle varit med, helt enkelt. och hur underbar är man inte som fixar frukost på sängen (inklusive te!) & sjunger min favoritlåt? visserligen sov jag & missade allt, men ändå, jag smälter :D i måndags åt jag en Ben & Jerry's för första gången i mitt liv. mja,...jo.., den var god, dock inte värd 50 riksdaler. Men jag gillar ju inte ens glass, det kan ju vara där felet ligger.

skola idag, helt okej helt okej. Åsa berättade om projektet nästa vecka då vi ska publicera nya artiklar och ljudklipp på en webbsida varje dag. mitt projektvecka-pepp ligger nergrävt på botten i en lagom djup grop. Sen smugglade jag in david till matsalen, köttfärssoppan, plättarna & sylten (som troligtvis legat och ruttnat i kylskåpet sedan alla hjärtans dag.........tack mattanterna, det var väldigt smarrigt) Efter skolan åkte vi till malmö för att lämna över honom till ett x2000 tåg. Inte najs. Jag däremot placerade min bakdel på ett simpelt pågatåg, uttittad av äldre män som i hemlighet roades åt min fina jag-är-ledsen-fundersam-trött-och-hungrig-som-fan-min. ingen hit!

update: min blinde granne är nog inte blind trots allt. det är nog bara en ren slump att han har en hund och en käpp. (yeah sure!)  det var lite synd, muttrar malva och tror seriöst att hon gjort värsta scoopet (lägg märke till att jag bloggar och repeterar mediekunskapen som jag har prov på i morgon. är vi pepp; NÄEE!).


Kommentarer
Postat av: Da

2009-02-26 @ 09:33:25
Postat av: David

åhh älskling<3 saknar dig.



(ursäkta kommentaren där ovanför, blev något lite galet ;))

2009-02-26 @ 09:33:58
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: elvira'

cutiepies

2009-02-26 @ 13:27:01
URL: http://llvira.blogg.se/
Postat av: elvira'

jag kan också laga frukost på sängen till dig.... just call me typ !

2009-02-26 @ 13:27:46
URL: http://llvira.blogg.se/
Postat av: matilda

herrejisses vad söta ni är små turtuduvor :D <3

2009-02-26 @ 16:28:21
URL: http://matihilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0