they will rock us again



Imorgon är det dags för den åriliga vinterkonserten på Flora, och självklart har vi bokat biljetter! Ett minne jag har från förra gången: niorna spelade en riktigt svängig låt & vi ställde oss upp och dansade som ett halvt dussin maniacs. När låten var slut märkte jag att vi var DE ENDA som stod upp, och självklart hade vi platserna på första raden. Ja, det var ganska pinsamt. Så mitt mål imorgon är att INTE shaka rumpa för drygt tvåhundra pers.

Idag har jag tittat på filmer från den gamla goda tiden då det var vi som spelade. Utan tvekan den bästa tiden i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: David

tiden med mi dåe? :( är det malva med foten jag skådar förresten? ;)

2009-12-16 @ 19:30:58
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: malva

haha,men du fanns ju i mitt liv då också älskling<3

pfffft!!!!!!! tig! :D

2009-12-19 @ 14:29:21
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0