december eighteen



Jag sitter nu och tänker onda tankar om den förbannade, förfärliga, horribla vintern samtidigt som jag förgäves försöker få liv i mina små tår. Det är en fruktansvärt dålig dag idag. Jag, som bara ville gosa med mitt täcke hela dagen, var tvungen att släpa mig upp ur sängen för att handla tårtingredienser till MP-elverna. Som tröst köpte jag två lakritsdödskallar åt mig själv, men som jag sen glömde att äta. Sen skulle jag åka till mamma för att fira jul, men kom bara halvvägs. Där väntade jag på nästa buss i två oerhört kalla timmar. Då gav jag upp och åkte tillbaka igen. Det här var den sämsta fredagen någonsin, och det är inte ens idol ikväll. Jisses.

update,
farfar gick bort för en kvart sedan. vad händer här näst denna usla dag?
men jag & david har 10 månader idag, får väl glädja mig åt det tills jag somnar.


Kommentarer
Postat av: tilda

åh malvis, jag är ledsen för din skull <3 :(

2009-12-19 @ 11:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0