tuesday, august 25th

 my precious!

Jag doppade luggen i färgburken och totalförstörde mina mjukis. men det var det värt, 2 av 3 väggar är färdigmålade och rummet blir förmodligen klart imorgon! :) Såg på trean att det är Sagan om ringen-maraton i helgen. Kanske på tiden att jag faktiskt ser någon av dessa filmer, det börjar kännas ganska dumt att citera något jag egentligen inte har någon koll på överhuvudtaget. mammuten ringde och sa att hon saknade sin lilla dotter, så åker nog dit i helgen. och låter mig plågas av gollums hemska stämma. uuih.

imorgon ska jag åka buss till civilisationen med johanna. vi ska träffa victor & hanna, och det kommer att bli awesome!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, ja det får jag verkligen göra:D

2009-08-26 @ 19:46:40
URL: http://johannafioretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0