imorgon är jag lyckligast i världen

Jag var ensam hemma ett par dagar, och blev, out of nowhere, extremt nyttig! Istället för att få en pizza hemkörd föredrog jag att koka fullkornspasta, broccoli & morötter. Who does that? Och nu när pappa kommer hem, ja då, då går jag minsann och köper mig en kebabrulle där fettet flödar. Ingen logik här inte.

Igår kom tilda hit och gjorde mig sällskap, och idag var jag med jonatan! Det började med en glass i parken, där han berättade om sina gayklubb-upplevelser från Birmingham, och slutade med att han köpte en jabbadehutt-plastleksak på en random loppis för en femma. Haha!

och nu...det bästa av allt; JAG ÅKER TILL DAVID IMORGON! galet, så galet! Det kommer att bli underbart, som alltid. Jag älskar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0