back on track

I förmiddags åkte David (mannen som medvetet cyklar i ALLA gropar bara för att han tycker om när jag säger "ajdå!!") hem och min värld nedgraderades till ett väldigt mörkt & dystert litet place, trots solen som sken och var underbart varm. Jag gick förbi en sorgsen gatumusikant spelade en sorgsen melodi på sitt sorgsna dragspel, dagen i ära. Behöver jag skiva mer eller ni fattar redan nu att jag inte mår tjabbadabbadoo?

Från det till något helt annat, är det taskigt att köpa en deo i födelsepresent? Bilderna som ploppar upp i mitt huvud är från säsongsavslutningen av Robins 2008 (som jag förgäves försökte hitta på youtube/svt), där han fyller år och de ger honom ett 20-tal presenter, som alla är hygienartiklar. Tandborste, munskölj, tandpetare, tungskrapa med mera. "nämen tack, tack så mycket! .....försöker ni säga något med det här?"


anyway. Vi hyrde den nya wallander i veckan (okej, jag var hemma och snörvlade som en liten snorboll, och david cyklade iväg och hyrde den) och GISSA VEM SOM ÄR MED PÅ OMSLAGET?!  okej..inte jag. Men Louise! och jag står bakom Kurt (god damn it) Filmen var fedebra, se den!

Kommentarer
Postat av: David

haha men förlåt då, kan väl inte hjälpa att du är gulligast i världen när du säger det ;)



jag saknar dig.

2009-08-23 @ 10:05:37
URL: http://davidengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0