godmorgon

Jag hade en outhärdlig smärta i benen efter allt traskande igår, och kunde därför inte somna. Istället spenderade jag halva natten med att läsa slumpmässigt valda (mamma hatar när man säger engelska ord som "random", och fasar inför den  tid då vi ungdomar har glömt bort hur man säger det på svenska. så här har du mamma; ett svenskt och hederligt ordval) bloggar. Mer eller mindre bra, men det var faktiskt underhållande! till skillnad från den här smärtan som inte verkar vilja hoppa av mig för allt i världen. Jag grubblade länge på om det ändå inte är möjligt att krypa ut ur sina ben. I guess not.

idag är min sista sommarlovsdag! jag vet faktiskt inte vad man ska skriva om det, men det känns inte hemskt iaf. Anyhow, jag cyklar till stranden idag! det påstås vara fedevarmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0