bildsummering!


Jag klippte en levande människas hår för första gången i mitt liv. Gulp!

cyklade 2,5 mil av Göta Kanal på ringrostiga cyklar. Gissa om jag hade ont i rumpan resten av veckan!

åkte Världens minsta färja! Tur & retur för 1 kr, inte illa!

paddelipaddlade till sandviken. once again.

Cyklade till Hallerud och nallade körsbär. Stor stad det dära (4 hus. max)

här orkade vi inte paddla någonstans,så det blev en fika på bryggan istället

Jag lärde mig att tycka om pizzor som innehåller lite mer än bara ost. Parteey!

åkte tåg till grandpaaa's place


såg utebio i halmstad, mysigt! Usel film, men äsch.

väl tillbaka i Skåne, såg vi bl.a. Mika på Malmöfestivalen! Supertrevligt att träffa godbitarna johanna, hanna & elvira igen.
 
sen passade vi på att blåsa omkull vid havet.


och till sist.. jag firade ett halvår med världens underbaraste David <3

Kommentarer
Postat av: Banäni

Jag blir så sjukt lycklig när jag ser alla bilder på er. Ni passar så bra ihop :D Kärlek är fan bäst!



pussar och kramar på mitt lilla favoritkärlekspar :D

2009-08-23 @ 14:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0