you should know who you are by now

värdelös dag.
ESV blev flyttat så vi slutade vid lunch. Då fick sadist-anders för sig att ge oss en fet uppgift för vi ändå "hade ledig tid". Lärarna verkar tro att MP1 är ett 20-tal försökskaniner. De dränker oss i läxor och sen ser dom hur länge vi klarar det innan vi får spasmiska ryckningar och svimmar.

vi repade (läs: satt på en stol i en timme utan att hitta en endaste låt vi ville spela härnäst)  ingen succé alltså. På vägen hem tog min nyttiga sida över och jag bestämde mig för att handla mat istället för hämtepizza. Nu sitter jag här med en slemmig billys-pizza iaf. ingen succé där heller.

och nu blev den slemmiga pizzan bränd.

idag fick vi reda på att vi har matteprov imorgon. Yeah. Thanks alot sadist-Kristin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0