inspirations



Idag var vi hos en fotograf i Lund som heter Jan Nordén, som var en jätteproffessionell och inspirerande man :) det var väl ungefär det vi gjorde på hela dagen, så när vi slutat gick jag på stan med Louise och johanna. Köpte en randig tröja och dregglade på jättesnygga gladiator-skor på bianco! Lite väl dyra bara. Och sneaky-johanna ryckte alla snygga fynd framför näsorna på mig och louise, hmpf.... Sen träffade vi galna mannen vippelidipp på vägen hem :D

nu är det dags för lite käk (thanks god, jag svälter) och sedan prata med fina daviden!

Kommentarer
Postat av: David

jättefin blomma älskling :D

och skorna vaf ju riktigt snygga dom med faktiskt :)

och naaaaaw är det enda jag kan säga om din header :)<3<3

2009-04-23 @ 08:21:26
URL: http://davidengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0