slappelördag

Igår var det konsert på Flora! Genrepet gick hur bra som helst, jag blev nästan chockad över hur bra vi var. När vi spelat låtarna en gång åkte jag och louise hem till victor och var härligt lama. Spelade kort och bakade dubbel sats chokladbollar. Enligt havregrynspåsens recept skulle det bli 50 st men enligt oss blev det ungefär 15. Gott. Sedan åkte vi tillbaka till sjöbo och victors teori om att konserten inte går bra om genrepet gör det, stämde faktiskt lite. Men det var roligt! Speciellt att kära vänner och totte satt på första raden och diggade :)

idag unnar jag mig en redig slappedag och mjukisarna är en självklarhet. Kladdkakan också. Konstigt nog försvinner inte den feta läxhögen av sig själv, så kanske tar itu med den biten också. Iaf den läxan man måste se en film för att kunna göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0