pinked!



Nagellacket slant ur mina händer och badrumsgolv.... toalettstol... vägg.... vask...... & skåp... goes rosa. he he! det gjorde min dag, även om jag sen fick tillbringa en bra tid på dass, för att skura och slita som askungen deluxe. Och nu behöver köpa nytt aceton, damn it. Någon timme senare flög ett glasfat i golvet, haha, här är det spänning i vardagen må du tro!

och i fortsättningen, då ska jag minsann enbart köpa Mavala, som inte går i sönder hur ofta man än tappar dom på kakelgolvet. Hmpf!

idag hade jag ett fedeprov i NO, men det gick nog bra. Sista skoldagen idag, kan inte bli ett dugg bättre!


Kommentarer
Postat av: David

hahahah oj, var ju nästan lika illa som jag föreställde mig det :D<3

2009-04-03 @ 19:28:29
URL: http://davidengvall.blogg.se/
Postat av: elvira

hahahahahahahahahahahahahaa



men rosa är ju fint :D

2009-04-03 @ 22:47:08
URL: http://llvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0