lusen

idag har jag blivit en liten lus som ligger invirad i täcket på balkongen och som stänger in sig i sin lilla läsbubbla. Det är lite skrämmande, men det är omöjligt att sluta läsa. ögonen blir nästan paralyzerade och man vill inte att boken ska ha något slut. Men det är nog bra att den har det ändå, annars hade jag inte haft någon fritid överhuvudtaget.

och ja, jag är faktiskt invirad i ett varmt svampbob-täcke denna varma dag. Vet egentligen inte varför, men det kan bero på att jag inte orkar se tillräckligt anständig ut för att lämna huset, på min sunkiga slappedag nr 2.

igår såg jag Mastermind, det måste vara den bästa filmen som existerar.


Kommentarer
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

Åh tack så mycket:D

vad läser du för något?:)

2009-04-26 @ 21:30:49
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0