desperate hours

Vad man än letar efter så rotar och rafsar man bara lite i sin allt-i-allo-låda och hittar det! :D och bäst är när man har övervägt att städa denna låda. Man hittar allt man gått och haft ont om, tex pennor och snoddar. jag hittade 11 snoddar och ännu fler pennor, hur bra som helst! ni som ännu inte har en allt-i-allo-låda borde verkligen skaffa det snarast :) har man tur kan man hitta stålar också.

Idag blir det kanske en tur till stranden, eller... sitta på en stol, stirra in i väggen och vänta tills klockan blir åtta. för då kommer davidi! la la la,underbart!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tidigare hade jag en allt-i-allo-garderob. Fast det är inget jag rekommenderar. Det blev liksom för mycket. :)

2009-04-05 @ 18:45:59
URL: http://hannakonda.blogg.se/
Postat av: malva

hahaha!:D då tycker jag du ska satsa på en lagom stor låda istället (;

2009-04-05 @ 19:15:06
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0