choklad-dag

Idag är en bra dag!
Jag fick en choklad-låda med paradischoklad ,som tack för lånet av photoshop-skivan, från Johanna! Asnajs :) Jag satt och skrev en tråkig artikel om arbetslöshet från 10.40- 15.00. snark! sen tog jag resterna av min fina chokladask och begav mig till ÖP-hallen tillsammans med Louise. Vi kollade på när bygg spelade vollyboll, det va hur drygt som helst, haha. Innan vi slagit oss tillrätta på läktaren fick vi orientera oss med hjälp av de uppenbara skyltarna med stora cirklar med texten "HÄR ÄR DU". lite senare stötte vi på en gubbe som hette Åke. Jag gav honom en chokladbit. Han blev glad och visade oss sedan vägen upp till läktaren. vilken hjälte!

Sen tog jag min snöiga cykel och gick hem. (ja, jag gick)
och fy fan vad kallt det är. ifall du inte märkt det by yourself.

På torsdag är det dags för WALLANDERINSPELNING igen :D
wiiiiiiii. och jag får 150 kr + att jag måste skjuta upp idrottsprovet i med att jag måste ta ledigt från skolan.
di i gutt di.
Kurtan är min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0