Återträff!

I tisdags var jag på återträff med gamla goda 9c-are på Wallmans i Malmö! Kvällen bjöd på massa god mat och skratt, samt shower med dans och sång i tre timmar. Ja, kvällen va helt ultimat! Jättekul att träffa alla igen :) Även per, totte, carina och marie var där. På vägen hem fanns det konstigt nog inte tillräckligt med plats i bilarna och vissa hade redan kört. Så vi sprang fram och tillbaka med halsdukar, jackor och kameror för att desperat hitta platser. Det slutade med att jag satt inpregad mellan Jenny och Elvira. mysigt ;) Kom hem vid ett, och somnade tillslut trots pappas oundvikliga snarkningar.

Onsdagsmorgonen va inte nådig ska jag säga! Vaknade 06.25 då jag började kl 8, min hals va nästintill död, och mina ögon var inte mer än halft öppna. Väl i skolan märker jag att vi inte började förän klockan nio! usch, jag är fortfarande butter på mig själv. Men jag fick å andra sidan äta frukost med Marcus :) resten av dagen flöt på. jag va hjälpsam elev och intalade niorna att gå media. Vet inte riktigt hur bra jag lyckades, med tanke på att jag halvsov. Men våra musikvideos var nog uppskattade :) själv är jag lite trött på dom, efter si sådär 15 visningar.

Vid femtiden sprang jag till bussen i dassigt väder, åkte till Sjöbo & hade konsert på musikskolan. Jag och Victor kompade Dessan på "true colors- eva cassidy"  det gick bra! sen åkte jag hem och åt en redig köttabit !


Nu kommer det lite bilder från tisdagskvällen!



kyparna/sångarna/dansarna    -skitduktiga!


Oskar den drogade, Glade gossen, Elvut.


Louise tappade en mjölktand! haha! Totte kallar henne numera för tandtrollet.


Ett fint louise-skratt / en fin totte-pose!


en fin Per med en JÄTTEFIN och UNIK slips!


tandalösa Victor & c:o


showen "mamma mia musikalen del 2"  detta är sound of music-scenen


& tillsist.... en underbar klass. jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Maria

BRA MALVIS att du har skaffat BLOGG :D:D MIA blir väldigt lycklig nu!

2008-11-20 @ 16:47:49
URL: http://miiasmurf.blogg.se/
Postat av: Maria

Du e bäst WALLANDER :D jaa jag mår bättre :) hih

2008-11-20 @ 17:10:58
URL: http://miiasmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0