gone with the wind

Ons: TV-inspelning på Robins i Malmö med MP1A! Robert Gustavsson var en besvikelse, Shirley Clamp verkar vara en trevlig tösabit och publikuppvärmaren var skitkul! "Min pappa är en sån person som sparar allt, hur lite det än är kvar. Om det hade funnits en förpackning för halva jordnötter hade han köpt den" hahah!

Tors: Åt på Empoli med Johanna, Victor, Elvira, Hanna, Hanna, Oliv, Louise, Rycki, Challe & Natha. Sen gick vi till Flora för att titta på niornas konsert! asnajs! :) (se bilder)

Fre: Den efterlängtade skolavslutningen! På kvällen förflyttade jag min bakdel till Sjöbo, där jag träffade Måns, Joel, Louise, Malin och Maria. Vi spelade "Jag har aldrig" , åt godis och gömde pepparkakor under Måns kudde. Joel bjöd på historier om hans grannes hund som heter Knut, och om när han var på bäversafari utan att se en endaste bäver. haha! Sen gav han oss en guidad tur på industriområdet..... wihoo? Vid tolvtiden blev Louise och Maria vettskrämda pga en rullstolsbunden man som hade fölt efter dem. hm.

Idag är jag seg som en zombie. Trots det åkte jag med pappa till Ales stenar & fy fasiken vad det blåser idag! Jag kände mig som en dammtuss i en orkan (inte det minsta nådigt). Sedan åkte vi till Olof Victors och jag drack en kopp Earl Grey Blue, åt en ost/skink-macka & en morotskaka med citronglasyr. slurp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0