kidnapparn

Idag slutade vi 3 timmar tidigare, naaaajs!
vid fem åkte jag och repade/ träffade victor! härlig snubbe det. vi spelade gimmi gimmi, gick bra :)
när jag traskade i parken på väg hem kom jag på en bra sak; den läskiga alkisbänken i parken är inte läskig! för att : den är bara läskig när det är mörkt. och när är det mörkt ? jo,på vintern. och vem tusan sitter på en kall bänk mitt i kalla vintern? ingen! alkisarna sitter bara där och njuter av livet på sommaren, och man kan ju inte gå runt och vara rädd på sommaren!

på lunchen underhöll jag mig med att kidnappa folk och bära dom till slapperummet på media :) det sprillans nya. med obekväma fåtöljer. men som kanske ska få en vattenkokare och tepåsar, höhö!

jag har även tappat bort min mobil, min (pappas) cykelnyckel och min cd-skiva med 9c-bilder.
men mobilen hittade jag i jackfickan.
och däääär sprang intressemusen!

Kommentarer
Postat av: elvira'

intressemusen sprang hem till min lila våning på mariagate!

2008-12-10 @ 21:54:21
URL: http://llvira.blogg.se/
Postat av: elvira'

nu ligger den här, i en liten filt och kurrar och smaskar på sin BabyBel' ost

2008-12-10 @ 21:55:10
URL: http://llvira.blogg.se/
Postat av: victor ;)

intressemusen xD

2008-12-21 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0