den ultimata bilnummerplåtsamlingen

Idag blev det rabarber/grädd- te och äppelmuffins på snuggles med Elvira och Hanna. micket naaaajs. sen gick vi till glasgången och fick ytterst lite information om valen i tvåan. Lutar mot Engelska B, Matte B, Historia A, Samhälle B..... låter inte jätteroligt.
 
Morgondagen börjar klockan 8 med ett photoshop-prov hos dansande Jan. Det ser vi fram emot, oh ja! Och imorgon kommer vaktmästarn Kaj och rensar avloppet, så det inte svämmar över ofattbart mycket varje gång man duschar.  Det ser vi också fram emot!

Idag såg jag den 50:e bilnummerplåten till min samling! För att visa exakt Hur nördig jag är, skriver jag dom här.
WOW, KAP, RES, DET, PEZ, WAW, SYN, AGA, UTE, KAW, NER, DYK, SEN, GEM, TJA, SUN, KEN, EVE-ASK, ORO, LAW, UGN, DEN, BAR, USE, SUE, TNX, GOA, BAT, TEN, SNE, ESC, TEL, EEH, DAN, SAJ, OLW, NEW, ANA, UNA, FEN, TAR, EKO, PHU, PLZ, CSN, WOW, RYS, UNG.


Kommentarer
Postat av: elvira'

mumsigt mumsigt var det! Det står en bild på vår gata som heter PSY, kul ....

2008-12-12 @ 20:14:36
URL: http://llvira.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Du har ju WOW 2 ggr :P

Den ultimata nummerplåten: 2FAST4U. Än så länge så har den inte kört om mig.. :P



Här är nån från USA, nummerplåten finns i Sverige också! http://imagecache2.allposters.com/images/pic/GAL/SL2F4U~Nascar-2FAST4U-License-Plate-Posters.jpg

2008-12-15 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0