body of lies

Igår bakade jag pepparkakor med victory! Fösta plåten ramlade pladask ner på golvet.... sista plåten blev bränd..... men annars blev dem finfina :) Sen åkte vi in till Lund med Sanne& Lasse för att kolla på Body of lies, den var faktiskt bra! Lite seg bara. och läskig :) Efter halva filmen såg jag att det var Leonardo DiCaprio som var snubben. Han har blivit en oldy! Jag glufsade på en påse Ahlgrens bilar-påse. di i gutt di.

I morse fick jag syn på tre 13-åringar i en och samma 90-säng, haha! De två som fortfarande ligger kvar ser ut som ett par potatissäckar som har slängts dit av en slump. Man måste vara riktigt trött för att kunna sova i den ställningen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0